Cennik wirtualna asystentka

Wirtualna asystentka lub concierge to usługi skierowane do najbardziej wymagających osób, które cenią sobie oszczędność czasu. Efektywność pracy specjalistów i wielozadaniowość sprawiają, że outsourcing może okazać się dobrym rozwiązaniem również dla Ciebie. Osoba korzystająca z usług asystentki lub konsjerża ma dostęp do zadań przez całą dobę. Może liczyć na wielojęzyczną obsługę, bezpieczeństwo, własnego opiekuna klienta i zespół specjalistów, którzy skutecznie wykonają najbardziej wymagające zadania.
Wynajmij asystentkę na godziny

Wirtualna asystentka – cennik

Niezależnie od tego, czy potrzebny Ci jest konsjerż, asystentka zarządu, researcher lub inny specjalista wykonujący pracę zdalną, cennik usług w Brelli jest taki sam. Nad Twoimi zleceniami może pracować cały zespół specjalistów, a nie tylko jedna osoba. Koszt współpracy jest elastyczny – im więcej korzystasz z usług wirtualnego asystenta, tym mniej za godzinę pracy zapłacisz. Cennik wirtualnej asystentki: Do 5 godzin w miesiącu stawka wynosi 75 zł/h. W przedziale 5-10 h – 69 zł. Od 10 do 20 h – 60 zł, a od 30 h – 55 zł. Ceny są proporcjonalne do jakości świadczonych usług. Pamiętaj, że jeśli w danym miesiącu nie będziesz potrzebować pomocy specjalistów Brelli, to nic nie zapłacisz. Umowa jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia. Jest to elastyczna forma współpracy, dzięki której nic nie ryzykujesz, a zyskać możesz naprawdę wiele! To jeszcze nie wszystko, ponieważ jeżeli potrafisz przewidzieć, ile czasu specjaliści poświęcą na Twoje zadania, to możesz skorzystać ze stałego cennika, podpisując umowę na okres min. 6 miesięcy. Pakiet 10 godzin wynosi 640 zł, za 20 godzin zapłacisz 1180 zł, a za 30 h – 1620 zł! To opłacalne rozwiązanie, dzięki któremu lepiej zaplanujesz swoje koszty. Warto wspomnieć, że nad realizacją zleceń pracuje tyle osób, ile jest potrzebnych do efektywnego wykonania pracy. Z tego powodu możesz zlecić wyjątkowo trudne i zróżnicowane zadania dotyczące usług różnych branż, np. programowania, copywritingu, researchu, obsługi systemów CRM czy prowadzenia firmowego kalendarza. Zatrudnienie wirtualnej asystentki to zdecydowanie korzystniejsze finansowo rozwiązanie niż rekrutacja nowego pracownika. Jeżeli zależy Ci na rzetelności i sumienności, skorzystaj z usług świadczonych przez Brellę. Dzięki temu możesz zaoszczędzić swój czas i pieniądze, mając pewność, że korzystasz z pomocy prawdziwych profesjonalistów!
Dane kontaktowe
Adres
Jarochowskiego 59, Poznań
Napisz do nas!